oväder på G!

Vintern verkar ha kommit till oss här längst ner i skåne, så mina vårkänslor blev inte direkt långvariga om man säger så!
Fyyyy f-n va jag e trött på detta vädret nu, det är ju nästan så man blir illamående av att bara se att det snöar!
Jag var nyss ute med Felix och samtidigt passade jag på att prova mina stövlar som jag hämtade hem idag, dom var sköna men en aningens förstora, men svårt när man beställer via nätet...men man kan ju ha en raggsocka i. Jag tar ju storlek 37-38 och sen beror det ju på vart de är gjorda, detta var storlek 38 men jag hade lika bra kunnat ta 37 or men hellre att de är för stora än för små!
jaja...in ville jag snabbt igen när jag var ute med honom, inte alls lika skönt som förra gången det snöade...UCSH!! LÄNGTAR SÅ TILL VÅREN!!
Just nu sitter Danny på en data o jag på Lisettes, försökte lägga in bilder här men jag blir inte klok på hur man gör.
Tänkte ju lägga in bilder på middagen som var suveränt god men det får vara till senare/imorgon då.
Denise, Viktor och Elin sitter och tittar på film och klockan 8 kommer en av Denisees andra kompis hit som hon har kännt sen dagis och då ska hon sova över.

Förresten på Måndag ska jag börja satsa på MITT LIV! vad det innebär vet jag inte ännu men jag har vissa planer i alla fall :))
jag har ju en del framtidsutsikter som jag vill sträva efter, sen om det lyckas eller inte..njaa..det får helt enkelt tiden utvisa!

Nu ska jag ge mat till djuren här hemma!

Tjoff

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj låter spännande med att du ska satsa på ditt liv!! Vad menar du med det?

2010-02-21 @ 20:12:40
Postat av: annette

Hej Petra..bl.a så ska jag väl försöka prova sluta röka,,mest smågrejor men ändå :) lite annat oxå men det vill jag inte nämna här inne :)

2010-02-22 @ 06:00:39
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0