smaskig middag idag!

Så Härligt det känns att det är Fredag, känner mig så glad i hela kroppen och dagen på jobb har gått jättesnabbt idag trots att jag inte hade jättemycket att göra, men rätt vad det var så var klockan halv 4 o jeppe kom o hämtade mig :) jag bad honom köra in om wästchark på Lindängen och där sprang jag snabbt in för att köpa 4 snitzlar, helt färska snitzlar oxå eftersom jag såg att han fick skära upp dom medan jag väntade :) fast hmmm....4 snitzlar för 79 riksdaler?? ganska dyrt va, men är man sugen så är man *L* så japp idag blir det dubbelpanerade snitzlar, pommes, wokgrönsaker och min älskade sås BEA!!  ska börja fixa ihopa middagen nu strax.
Idag ska även Viktor sova över här hemma, så de ska väl kolla film o äta lite godis o chips o annat smått o gott!
JAG BARA ÄLSKAR FREDAGARNA NÄR MAN VET ATT MAN HAR HELA HELGEN FRAMFÖR SIG **WOOOHOOO** synd bara att det går så snabbt!

nä nu ska jag börja med goda maten....JAG E HUNGRIG OCH SUGEN PÅ SNITZEL!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0