NORMALA TING?



Jag gick o la mig för att sova!! men jag kan inte somna! Ligger hela tiden och lyssnar på ytterdörren!
När ytterdörren väl hörs...så vet jag att Lisette e hemma! och DÅ kan jag förhoppningsvis somna?
Jag vet ju att Lisette inte har slutat ens, men ändå så ligger jag vaken ända tills klockan blir först 23 o sen e hon hemma vid 24...själv ska jag upp o jobba imorgon o jag vet inte hur länge till jag orkar detta?
Ibland när jag tittar mig i spegeln så ser jag att jag ser VÄLDIGT trött ut under ögona...men hur ska man kunna bearbeta det där med att vänta hem sina barn mitt i natten?

GÅR DET ATT BEARBETA ÖVER HUVUDTAGET?


Jag har kommit på mig själv med att fråga mig vad största rädslan är i detta sammanhang??

SVAR:
största rädslan för mig är att jag ska somna
Lisette råkar ut för något
hon ringer för att söka hjälp men efetrsom jag somnat så hör jag inget
vaknar på morgonen och  polisen talar om det värsta senariot
kollar mobilen o ser att Lisette verkligen försökt nå mig mitt i natten,ett flertal gånger

FATTA VILKEN ÅNGEST JAG HAR I MIN DRÖM!!

Det händer lixom sååå jäkla mycket hela tiden så det är inte konstigt att man blir rädd och orolig när ens dotter jobbar på kvällar och nätter. Som tur är så har jag en helt UNDERBAR svärson som jag tror har kontakt med henne under hela kvällen hon jobbar, sååå skulle det nu möjligtvis bli tyst om henne på en stund så tror jag nog att han hade reagerat och börjat undra och tagit kontakt med mig.

Denna känsla tror jag att jag kommer att få leva med så länge hon bor hemma? samma var det med Jeppe, jag var på honom som en HÖK när han bodde här, men i o med att han flyttade så kunde jag koppla av den biten.
ÄR DET JAG SOM ÄR HÖNSIG?
ELLER ÄR DET NORMALT ATT MAMMOR KÄNNER SÅHÄR?


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är glad att du är så mot dina barn!!! Men det är ju inte lätt för dig som inte får din sömn förstås. Hoppas du kan hitta en bra balans. Kram

2010-02-11 @ 10:15:46
Postat av: Mamma

Hej Gumman men varför är det bara du som ska sitta o vaka. Är inte pappa lika intresserad av att hon kommer hem.Om du håller på så ,så går du snart in i väggen

2010-02-11 @ 19:27:34
Postat av: Lisette

haha du är för underbar!

2010-02-17 @ 12:25:23
URL: http://www.lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0