T.G.I.F


Känns otroligt skönt! Var meningen att jag skulle ut o storhandla men det får vara till imorgon istället, hoppas jag kan köra själv för jag har lust att gå o titta på gardiner o lite andra saker och det är INTE KUL att göra det när Danny e med, då ska allt bara gå så fort som möjligt, jag vill ha nya gardiner till mitt kök nu,,,lite mer våraktiga trots att det kanske inte är vår ännu :) men kul att byta i alla fall, kanske kan det pigga upp en lite?
Nu börjar ju snart melodifestivalen men det är inte något som jag tänker följa, tycker det är så djäkla långdraget, bättre att det var som förr när allt var klart på en och samma kväll.

Nu ska jag gå o leta upp min lilla misse, har knappt sett henne sen jag kom hem.

pusski!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0