stackars tös

Ojjj vad jobbigt det var idag när Viktor kom hit, innan dess hade Denise kommit hem o berättat att hon hade gjort sitt val....Hmmm...hon ska säga till Viktor att hon vill göra en Paus, Gör man så idag? jag vet inte?
När väl Viktor kom hit så verkade han ganska summ till humöret? jag frågade om nåt var på tok? men de båda sa nej. JOBBIGT...JOBBIGT...JOBBIGT!!! jag vill ju heller inte förråda min egen dotter, samtidigt gillar jag inte att se att Viktor e ledsen, han har ju blivit som en familjemedlem här hemma. Såå jaaaa...det känns även jobbigt för mig just nu!
Denise åt lite av maten jag gjort och hon tyckte att det var gott, jag däremot tyckte inte det såg sådär väldigt intressant ut men ska prova om en stund.

Ujjj...Denise satt nyss och grät inför mig, hon har det verkligen inte lätt just nu...man har bara ett hjärta och det ska man väl egentligen följa även om jag inte gjort det själv alla gånger...men fyyy vad jobbigt min tös har det JUST NU! hon vet varken ut eller in.
Vet lixom inte vad jag ska svara merrän att hon måste göra sitt val. Kommer bli ledsen om hon gör slut med viktor och jag tror att hon känner av det?!!! Och det är ju inte bra isåfall. Men herregud...hon e bara 14 år och hon känner rdan av detta komplicerade kärleksliv,jag mår dåligt pga det,och jag är så FRUKTANSVÄRT rädd att någon av dom ska göra nåt dumt!! **ja ni fattar vad** för i den åldern blir man bara såååå fruktansvärt ledsen och många gånger tror man inte att man är värd ett ruttet lingon, och eftersom jag som ful mamma har tjuvläst min dotters mail ibland så står det att de kommer göra sig själv illa om det nån gång tar slut mellan dom??!!! Hmmm...vet i tusan vad jag ska GÖRA? eller hur mycket man ska tro på just med det där att göra sig själv illa?

Längtar till Lisette kommer hem så jag kan prata med henne, hon brukar ha en massa kloka ord att säga.




denise o Viktor o jag hoppas att hon tar sitt förnuft till fånga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0