Fredag och på bättringsvägen.

Hejsan Svejsan

Känner mig bättre idag men otroligt matt i kroppen, men det går väl över det oxå. Men nu är det kanske Denise som står på tur att bli dålig för hon blev hemskickad från skolan idag, hon frös och kände sig inte bra och jag såg på henne att det var nåt för hon var kritvit i ansiktet och hon kändes lite varm så hon har ev lite feber oxå!
Jag hade i alla fall satt upp tvättid idag på sista passet men tog på mig ett par sandaler och gick ut o kollade om där ev var ledigt lite tidigare och japp...mellan 12-16 så det var perfekt, nu har jag redan startat och jag kan ta så mycket jag orkar för nu har jag tvättstugan ända fram till klockan 21:00 Inte för att jag tror att jag behöver den så pass länge men man kan ju passa på att ta köksmattorna oxå :) När man ändå är igång menar jag!

Nu ska jag ta och sätta på en kopp kaffe, drack inte kaffe på hela dagen igår så det ska faktist smaka gott med en kopp nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0