handling och middag

Nu är handlingen avklarad och det känns skönt att ha mat i kylen igen, men egentligen gillar jag förstås inte att handla en söndag för då har de ju inga nya varor precis men..men,,det får gå ibland!





Mmm..här är för 1200 spänn i dessa kassar o ändå är där inte nåt kött med,så ja då kan man ju förstå att det var VÄLDIGT TOMT i kylen här hemma :)

Nu har jag middagen på spisen och köttet i ugnen, ska bli så gott för jag är hungrig nu, kom på mig själv för en stund sen att jag inte ens har ätit frukost idag, Hmm,,,så kan det bli när man inte vaknar förrän halv ett på dagen *L* inte konstigt att jag är hungrig som en varg ju!


Rostbiffen med en massa färska örter som är inne i ugnen just nu.



Övriga middagsingredienser som potatis,sås,brysselkål och grönsaker!

Vi var även och hyrde film så när jag har ätit och städat undan så kommer jag gå in o sätta mig o kolla lite filmer i alla fall en, får se hur länge man orkar vara uppe till, jag är ju ledig imorgon så hihi..jag kan sitta uppe hela natten idag oxå om det vill sig?

Nu ska jag fortsätta med maten här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0