igår var det grillpremiär!

Ojj vad mätt jag är nu och det gjorde gott i magen med lite mat i sig, jag var så sjukt sugen på Rotmos när jag var på jobbet så jag köpte faktist ett par rullar med mig hem oxå hade jag köttbullar sen innan så det blev en lätt men ack så god middag idag :) ibland kan det vara det allra enklaste som bara smakar SÅÅ gott!!



som sagt inget märkvärdigt alls men gud så gott!!


Ja då var det Torsdag idag och en vecka har redan gått i det nya året :) himmla snabbt har det gått och det känns som om det var igår vi firade Nyår.
Nu ska jag bara jobba imorgon oxå o sen är jag långledig..lör..sön och måndag! ska bli underbart och jag ska ta vara på varenda minut *L*
Imorgon börjar skolan för Denise igen..Hmm..jag förstår inte riktigt vad som är meningen med att börja en ny termin på en Fredag??? fast jo, det blir ju lite så där mjukis-start för dom men ändå? De kunde ju lika bra vänta med att börja tills på Måndag.
Ska bli ganska skönt att få igång Denise i skolan igen eftersom det inte är nån ordning med sovtiderna när hon är ledig, som inatt T ex..jag vaknade vid halvtre och gick ner i köket för att dricka lite vatten..då satt fröken madame fortfarande vid datan!  Jag blev lite arg på henne eftersom hon totalt har vänt på dygnet och hon kommer ha jättesvårt för att stiga upp när väl klockan ringer imorgonbitti..Som tur är så är Danny hemma så han kan se till så att hon kommer upp och kommer iväg i tid.

Igår hade vi faktist grillpremiär här hemma, ganska mysigt när det är kallt och det ligger lite snö på marken att bara ta och plocka fram grillen för att grilla sig en korv så där mitt på dagen,smakar ju så gott när man står ute i kylan och äter en varm grillad korv,tjaaa...jag fuskade lite för jag stod precis innanför dörren i uterummet :)
Luktar gott gör det oxå och man riktigt längtar efter våren när man känner den där grilldoften.








MUMS!!

Nä nu ska jag sätta mig och titta på en skräckfilm som svärson christoffer har hyrt, den verkar läskigt bra när man läser om den!


Chiao

Kommentarer
Postat av: Jayne

ha ha ha ha Jag har tänkt på det där med att grilla i snön och vintern..får kanske fixa det till helgen??!!

SÅÅÅ din dottervänder också på dygnet... ja... Mina söner börjar på måndag...och är uppe till ca 3.30... sen får vi dra upp dem runt 10.30-11.00.. blir kul på söndag.

Skönt att vara ledig i helgen...aldrig fel. Kram, snart dax att dejta.

2010-01-07 @ 20:58:38
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0