julen slut i detta hus!

Ja nu var det några dagar sen jag skrev men jag har lixom inte tänkt så mycket på min blogg, jobbade ju hela helgen och man har varit trött och frusen när man sen kom hem för det var verkligen kallt i helgen och mycket hade vi att göra eftersom många av de gamla var sjuka i *vinterkräksjukan* verkade det som...hela söndagen hade man med diarreer och kräkningar att göra så i Söndags när jag kom hem så mådde man själv inte så himmla bra med alla de där dofterna man fick utstå.
Men Nu idag har jag varit ledig och jag är även ledig imorgon vilket känns jätteskönt! Sen jobbar jag bara två dagar o sen är jag ledig tre dagar igen SKÖÖÖÖNT!!
Fast nu längtar jag egentligen bara till våren och till lite värme, jag gillar inte alls när jag såg att det hade kommit mer snö imorse när jag steg upp och den som heller inte gillar det nåt vidare är smulan, lite synd om henne nu tycker jag *L* Hon vill ju bara ut o springa men även hon tycker det är för kallt!
Idag sitter vi bara hemma och kopplar av, har lite köttfärssås på spisen just nu så det blir en lite sen middag idag tack vare att jag har gått och plockat ner alla julsakerna här hemma, Julgranen står ute i trädgården med ljusen kvar och fot som vi ska plocka bort imorgon och GUD vad den barrade när vi tog ut den!!

Nu tycker jag det är skönt att jul och Nyår är över i alla fall, nu ser jag fram emot ett nytt spännande 2010!!

vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0