Måndag

Gomorron!!
Ja för idag ska jag väl kunna säga dom orden rätt i alla fall till skillnad från igår :) ändå vaknade jag i smått panik imorse eftersom det nu är skola igen, men vi hade ändå lyckats försova oss,så jag for upp och väckte Denise på en gång, det var inte jättemycket hon kom försent men hon hannt i alla fall inte äta innan hon gick iväg.

själv är jag ledig idag och har nyligen ätit frukost och läst tidningen


Det känns alltid skönt att vara ledig på Måndagen för dom är annars så tråkiga och på nåt konstigt vis långsamma? eller oxå är det för att man vet att veckan bara har börjat och man har HELA veckan framför sig innan man är ledig igen!
Idag ska jag försöka få tummarna loss och rensa ut på ovanvåningen i det s.k gästrummet där man just nu sammlar på sig allt skit!  det är så lätt att slänga upp saker där för ingen ser det ändå ju?? Men JAG ser det varje gång jag går förbi och nu är jag trött på oredan där uppe, så upp med en säck och kasta...kasta...kasta!!!


Det är vad jag ska sysselsätta mig med nu inom det närmaste!!

så tjoofadderittan hej svejs


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej.

Ja måndagar kan vara sega och lååånga. Men så sköna när arbetsdagen är slut..känns som en seger.. Ja man klarade denna också.

Hur har det gått med städandet... Jag sitter nu och tittar in i matrummet, nästa ställe som ska målas..Först ska det röjas... Jag är en samlare..så.. booooort ska det. men det får bli till helgen.

Vi kom upp alla. Jag först i vanlig ordning, 5.45... sen kom V , sen maken och sist yngstingen.. men alla var uppe till 6.45. BRAVOOOO

Nu är vi alla trötta...

2010-01-11 @ 16:47:13
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0