min lediga onsdag



Ja nu har jag nyligen varit ute och promenerat med Felix och smulan, ja hon dök upp rätt vad det var och följde med oss resten av promenaden :)
Det snöar idag och jag blev inte alls glad när jag såg det *suck* jag vill ju att våren ska komma men det lär ju dröjja, bara Januari ännu så detta vädret kan ju hålla på hur länge till som helst.
Jag hade ju lite planer på att köra ut och shoppa lite men jag tror nog att jag stannar hemma och städar o tvättar istället *L* jag ska i alla fall upp till affären för att handla men som sagt...först lite städ o tvätt Ohhhlala..vad kul!!



Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe Vad kul att Smulan följer med undrar om det är för att ni har Felix och hon blir lite av en hund hon med! I morrn är jag ledig och det ska bli så skönt känns redan idag så skönt det är. Ska byta till myskläder och bara ta det lugnt. Hoppas du får en bra eftermiddag och kväll. Vi får bestämma en ny dg för en träff!

2010-01-20 @ 15:14:30
Postat av: annette

L ja du Petra, hon älskar att följa med ut med Felix och det har hon gjort i flera år nu :)



ja vi får snart ta och fixa en träff :-)



kram på dig!

2010-01-20 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0