min pet på face

Oj..Oj..Oj...Mina planer på att städa gästrummet gick helt i stöpet idag Hmmm...***RODNAR*** vad har jag gjort istället???? Ehhhh...hmmm...Joooo...alltså!!
När man väl sätter sig o spelar spel på datan så är det ju RENA GIFTET!! Ohhhh...jag har helt enkelt inte kunnat sluuuuuta!!!!
Jag bara älskar min lilla PET inne på facebook, hon e sååå söt o man gör ALLT för att hon ska ha det bra o försöka tjäna så mycket pengar som möjligt så att hon i sin tur kan köpa sig snygga kläder, möbler, blommor, och ev en bil ( men det är dyrt vill jag lova ) men hon är så verklig på nåt sätt så man vill helst inte lämna henne :)
jaja...sen finns där JU SÅÅÅÅÅÅ MÅNGA ANDRA SPEL som man bara måste testa!!
ja datan är helt klart farlig ibland, har inte kännt mig så här beroende på jättelänge och det är INTE bra!! för som sagt,,,man glömmer alla andra sysslor ju!  MEN KOLLA IN MIN SÖTA PET HÄR:




visst e hon söt?? och det är jag som har skapat denna söta varelse som ibland rymmer om hon inte får mat i tid :) Kanske är jag löjlig men gud va jag gillar henne, och ett roligt spel att spela *L* 

Jaja..fick i alla fall tummarna loss efter mycket om och men och satt o funderade på vad jag skulle fixa för middag idag och eftersom det blev mycket rostbiff över och jag hade andra saker i kylen som behövdes användas så genast slog det mig ...jaaaa..pizza!! där kan man ju slänga på lite allt möjligt, så sagt o gjort så har jag gjort min pizza idag och kall dressingsås med lite vitlök och chilisås. 



här ska den strax in i ugnen med all den goa fyllningen :)



klar från ugnen!




klar på tallriken med hemmagjord dressing. Jättegott!  

Hahahaha..nu sitter töserna o jag och bråkar om vem som har den sötaste PET-villen!!

Mmmm--där ser man bara där!!! kan bli slagsmål här hemma kanske??? hihihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0