söndagkväll

Nu är jag mätt, nu är jag belåten,maten är uppäten, disken är igångsatt, ny duk på bordet, rent och fint igen efter matlagningen och ja nu sitter jag bara här och kopplar av, funderar på om jag ska skicka upp Denise och Viktor efter lite glass? Mmm..det hade faktist suttit fint vill jag lova och en go kopp kaffe till det :) Konstigt att jag känner mig sugen på nåt sött efter maten?det  brukar jag aldrig vara sugen på annars. 
Just nu kollar Danny på film så jag får vänta med att kolla tills han går upp och lägger sig vilket nog händer efter filmens slut, då ska jag bara ta min filt och krypa upp och mysa och som sagt *FÖRHOPPNINHGSVIS MED LITE GLASS I EN SKÅL FRAMFÖR MIG? *L*
Maten idag var underbart god, riktig söndagsmiddag om man säger så, Rostbiffen blev himmla mör och fin och snacka inte om såsen *slick...slick* till sista slev. 







Denise verkligen älskade maten och hon är lite kräsen ibland men idag åt hon med GOD APTIT och det är kul att se.  Även Felix älskade maten idag *L* men det gör han ju alltid när han får hemmalagad mat :)

Nä nu ska jag sätta på en kanna kaffe, muta Denise o Viktor så att de går o handlar glass eller en go kaka eller nåt? och sen ska jag sätta på mig pjamas och mina innetofflor o sen krypa upp i min sköna fåtölj med filten och bara titta på film tills det är dags att gå o sova. 
Och imorgon ska jag minsann stiga upp TIDIGT så man får nytta av dagen, vilket det känns som om man inte har fått idag!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jayne

MMM... här har det smakats på SEMLOR. Jag hade sett fram emot den ända sedan igår så... det var gott..mmm.



Hoppas du fick din glass!

Imorgon ska jag med upp tidigt.. ja hela familjen... jobbedax och skola igen...hej o hååå

2010-01-10 @ 21:21:41
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0