vaknat sent

Godermorgon eller go förmiddag ska man kanske istället säga := ) det var ju hemskt vad jag sovit länge idag, vaknade inte förrän halv ett och det är riktigt jobbigt att vakna så sent för hela dagen har ju lixom försvunnit, jaja..gick ju inte och la mig förrän halv tre inatt eftersom jag satt uppe och väntade på Lisette så satt vi o snackade lite innan jag kände av tröttheten.
Nu sitter jag i alla fall här med en himmla god kopp kaffe och har letat upp recept på Rostbiff, blir riktig söndagsstek här hemma idag Mmmm...vad gott det ska bli.
Fast först ska Danny o jag ut och storhandla, här är knappt nånting hemma så ja nu har all mat efter jul o nyår försvunnit så dags att fylla på lagret igen :) som sagt!
ska sätta mig och läsa tidningen innan vi far iväg, se om det har hänt en massa skandaler som man oftast läser om nu för tiden!


HA EN BRA SÖNDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0