vinterkräksjuka??

Herregud..JAG HÅLLER NOG PÅ ATT BLI SJUK??? Ahhhhhhhhhhhhhh...fryser här hemma som en jude fastän jag har fleecejacka på mig, känner mig kymig i magen och var på toaletten för en stund sen, och ursäkta men det var riktigt diarre-aktigt!! VILL INTE...VILL INTE...VILL INTE!!! NÄÄÄEEEJJJ...jag vill verkligen inte få maginfluensa..det är typ DET VÄRSTA JAG VET!! och speciellt om man får kräkningar..Blääää!! Ska faktist snart gå och lägga mig trots att det är lördag o allt men man kan ju alltid försöka sova bort influensan som ev är på väg och jag bara MÅSTE på jobb imorgon, det är aldrig lätt att hitta vikarie på helgerna och man känner sig som en svikare ifall man inte kommer.  SÅÅ NÄÄÄ DU ANNETTE!! inte bli sjuk nu i helgen INTE!

Danny har somnat på soffan, Denise o Viktor har nyss varit ute med Felix och jag gjorde varsen varm macka till dom idag, blev ingen middag eftersom jag inte planerat nåt men varma mackor är alltid gott och det blev klart uppskattat, själv har jag inte varit hungrig så jag har inte ätit nåt sen i lunch på jobbet men känner mig absolut inte sugen på något just nu!

Viktor ska sova över här ännu en dag....(HAN MÅTTE ÄLSKA OSS ) ??? hehe...

Nä nu ska jag ta och stänga ner datan, trippa in på toa och borsta tänderna och tvätta mig, sätta på mig en skön pjamas och krypa ner och försöka sova bort skitet som jag känner spökar i min kropp just för tillfället!

HÅLL TUMMARNA ATT JAG VAKNAR UPP IMORGON OCH KÄNNER MIG SOM NORMAL!!

SOV GOTTIGT!!



varma mackor med senap,ost och persiladekrydd

Dags att gå på toa igen---HEEEEEEEEEEEEEJ DÅ>!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch hoppas verkligen att du mår bättre idag! Låter inte bra att ha maginfluensa!! Krya på dig!

2010-01-17 @ 12:07:36
Postat av: frida

guud va gott det ser ut. Synd att du mår illa.

2010-01-17 @ 21:55:11
URL: http://tjugohelle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0