1 JULI

Gomorgon alla sötnosar!!

Här e en som inte känner sig så söt idag, har ont i ryggen och det känns som om jag var bakis (vilket jag omöjligt kan vara idag ) eftersom jag bara drack kaffe och isvatten hela dagen igår ;)) men nu ska jag snart upp och ta mig en ducsh så kanske man piggnar till?
Vädret än så länge är ju lite si och så, de har ju lovat strålande solsken och varmt väder men det finns en massa skrämmande moln på himmlen, hoppas att dom försvinner så att man kan soooola!!
Lisette har tydligen tagit sig ledig från jobb idag, hon vill bli klar med sitt lilla rum där hon målat och varit iväg på ikea och handlat möbler,matta o annat, ska bli kul att se hur rummet blir när det är klart!

MEN NU EN DUCSH TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0