ajj mina fötter!

Phuuuu vilken VÄÄÄRME!!! idag har jag helt ONT i mina små fötter så jag måste bara ta och sätta mig i ett fotbad ikväll...ja fötterna svullnar i detta varma fuktiga och klibbiga vädret och jag kan tänka mig hur alla de som jobbat de 5 veckorna jag hade semester, hur de har kännt för att ÄNTLIGEN själv få gå på sem *L* jag har bara jobbat en vecka i detta varma och idag känner jag mig helt slut, ja mest då i knäna och som sagt i fötterna.

MEN INTE KLAGA!!!!! snart är hösten och vintern här igen *blääää*

Idag när jag kom hem så tänkte jag bara att jag måste sysselsätta mig med något, så jag började damma och flytta på mina kryddor, torkade skåpen och gjorde det riktigt fint i köket..Hmmm...what a energy!!! fast jag tror det är för att jag håller på att försöka sluta röka, då MÅSTE man bara ha annat att tänka på och det är ju positivt på ett sätt för då får man saker gjorda som man gärna annars skjuter upp ;))

För övrigt tycker jag att det funkar bra än så länge med rökningen, idag har jag bara rökt 1 cigg på hela dagen, kanske det blir en till under kvällen men jag ska verkligen försöka stålsätta mig, jag har ju plåster men när jag kommer hem så kan det ärligt talat vara svårt att motstå, däremot på jobbet går det hur bra som helst och det var nog där jag rökte som mest innan, tände en cigg mellan varje vårdtagare typ, så lite konstigt att jag tycker det är svårare när jag kommer hem!? men men..jag ska verkligen försöka och jag känner redan nu att jag mår bättre utan de förbaskade giftpinnarna! :)

Nu ska jag fortsätta här hemma, hänga upp tvätt och skrubba av golvet.


Min kryddsamling på en ny plats i köket!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman tycker du är jätte duktig. Men försök lägga av med stumpen när du kommer hem. Risk annars att du faller dit igen. Så blev det för mig

Kram Mamma håller tummarna

2010-07-22 @ 18:27:45
Postat av: annette

Tack mamma!!!

svårt jag kämpar på men ingen ska komma och säga att det är superlätt :) men det går bättre än jag trodde!!



kram på dig!!

2010-07-23 @ 06:01:36
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0