en bra fredag trots allt

Tror aldrig jag har badat så mycket som jag har gjort idag och det var lika skönt varenda gång!! Tänkte ta mig ett dopp nu på kvällen oxå men nej det blev bara dopp av fötterna :) solen har ju gått ner i trädgården.
Har klantat mig rejält oxå idag eftersom jag råkade tappa min kamera i marken OOOOOHHHH MY GUD!!! hur ska jag kunna överleva utan min kamera?? Måste bara ut o handla en ny imorgon, den är som en kompis för mig typ...följer mig vart jag än går ju! *shiiiit* så klumpig man kan vara!!

Idag satt Lisette o jag en bra stund i trädgården och bara snackade om ditt och datt..kom upp lite känsliga saker oxå, men det var verkligen trevligt att sitta och snacka på det viset, ÄLSKAR DIG VERKLIGEN GUMMAN!!!

Denise har bestämt sig för att fortsätta på jobbet så hela dagen har egentligen vart helt perfekt...förutom min kamera då förstås!!

Nu är det snart dags att grilla lite hamburgare...japp..sent som bara den men det är så jobbigt att äta i värmen!

Hoppas ni har en bra Fredagkväll

pösski!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0