en massa *måsten*

Godmorgon Lördag!

Jag vaknade redan klockan 7 idag av att det var så otroligt varmt i rummet, ja faktist hela natten har det varit varmt! sen kom smulan och började kela och då tänkte jag...jahapp..nu e det lika bra att stiga upp för då vill hon ut, hon ger sig lixom inte förren man vaknar och går ner och öppnar luckan till henne :)
yes..lika bra att stanna uppe då.
Idag ska jag köra och se om vi kan få tag på en nåt så när billig data till Denise, hennes lilla pc är inte brukbar längre och igårkväll när jag lagt mig hörde jag bara ett himmla liv från köket...Denise och Elin satt vid datan men då skulle tvunget Danny ha den för han skulle lyssna på musik och givetvis blev ju töserna jätteledsna och en data till en hel familj är liiiiiite lite, för alla vill ju ha den typ på en och samma gång! så vi får väl se om jag kan hitta något?

Vädret ser lite si o så ut precis som det gjorde igår vid denna tiden men det känns redan att det kommer bli varmt även idag så får se om det blir strand eller vad?
Måste ut och handla mig en ny hårfön, måste ringa min mamma, måste ringa sölvesborg o höra om farmor, det är så många *måsten* som bara ligger och hopar sig och som blir uppskjutna hela tiden, inte bra för då kommer allt på en gång och man glömmer hälften.
Men nu Måste jag in och ta  mig en sval ducsh först och främst!


haj svajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0