en skänk från ovan!

Ja precis så kan jag uttrycka känslan över att ha fått hem denna lilla sak..HELT ENKELT UNDERBAR i detta vädret
Och den kommer framförallt vara superskön på natten när man ska sova, för MY GOOD va svittigt det var inatt och man sover sååå dåligt! bara ligger och vrider och vänder på sig!! Inatt kommer jag kanske kunna sova som ett litet barn ;))




Nu är Jeppe o Beccy på planet på väg till Turky och Denise har kommit hem från första dagens jobb, hahaha hon var helt slut och hade ont i ryggen, men det hade gått bra..hon hade fått plocka disk, göra baguetter, rensa plåtar och lite annat! Men slut var hon!! Mmmm...skadar inte att testa på arbetslivet lite *L*

Nu har jag själv vart duktig..har städat och hållt på ända sen jag kört jeppe o beccy till svågertorp så nu är det minsann jag som ska hoppa i tunnan o bada!!

pööski!


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Var med och tävla om ett läppglans från Hawaiian Tropic på min blogg! :)

2010-07-16 @ 21:13:57
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0