Frälsis..

En Lugn jobbe-Lördag har det vart idag, bara ett larm på hela dagen och någon som inte ville ha hjälp på eftermiddagen, så det har gått jättebra att jobba idag, Trodde idag på morgonen att det skulle bli lite kyligt så jag hade ju en kofta på mig men ack vad jag bedrog mig!! det har varit varmt även idag och solen har nästan varit framme hela dagen, så det var ju bara att plocka av sig koftan.

Idag spelade frälsningsarmen på Torget så näst intill alla nydalas pensionärer gick dit för att titta :))

 


var bara *tvungen* att ta ett foto där alla satt och njöt i solskenet och lyssnade till Frälsningsarmen ;)

Var även inom Konsum och handlade en massa Dove produkter, lotion, ducshkräm och tvål..5 st för 100 kr
vet inte om det är så jättebilligt? men bra att ha hemma i alla fall och jag gillar Dove.



Nu e jag hemma i alla fall o har precis ducshat och tvättat håret och nu ska jag strax börja med en enkel middag som kommer bestå av stekt potatis, stekt kabbanos korv och lite gurka o tomater, skönt med sånt lätt när man har jobbat hela dagen!

Jag hoppas ni har en bra Lördag!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Tror nog att 100 kronor var ganska billigt... Dove är underbart...tycker jag.

Hur blev dotterns hår...????

2010-07-31 @ 23:36:38
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0