KONSTIG DAG

 

'

Japp så känner jag just nu!! TILL HELVETET NÄSTA STATION!!
FYYYYY FABIAN vilken jobbig dag det har varit och den verkar inte vara slut ännu känner jag nu när jag sitter här och skriver....*jisses* vad är det som e fel på mig?
Har varit fruktansvärt trött, ledsen,deprimerad,olustig,rastlös och fullkommligt värdelös hela dagen!
Nog den VÄRSTA DAGEN jag upplevt i mitt liv känns det som!
Tårarna tränger på heeeela tiden och minsta lilla folk pratar med mig så kan jag börja lipa närsom, vet inte vad det är men självfallet mår jag tjyvens!!
Ett tag var jag tvungen att låsa in mig på dass då tårarna bara flödade och Denise undrade vad det var?
Jag sa såklart att ögona sved...vill ju inte visa henne hur jag bara kan störtgråta för *ingenting*  för jag vet verkligen inte vad det är med mig idag? och kan inte sätta fingret på varför jag är så olustig och apatisk till Allt och Alla!!
Vill helst av allt bara gå och gömma mig under ett täcke o bara soooova bort denna HEMSKA DAG!!  och vakna upp pigg som en lärka imorgon för att bege mig till klagshamn!

Måste sluta nu för nu börjar jag snart gråta igen (utan anledning)

LÅT DENNA DAGEN TA SLUUUUUT!!!




Kommentarer
Postat av: Petra

Men lilla vän vad är det?? Hoppas att du snart mår bättre igen. Kram Petra

2010-07-06 @ 19:09:04
Postat av: jayne

Usch....usch... Fast ibland måste man få lov att bara få känna sig nere och få ut det...

Hoppas du mår bättre imorgon!!!

Kram på dej

Skriv om det är ngt!!!!!!

2010-07-06 @ 21:56:33
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0