Min nya tatto!!

Igår var ju som sagt Jeppe och Becky här hemma eftersom de har stuckit ut och fiskat nu på morgonen, så jag fixade lite middag som blev baconinlindade kycklingfileer med balsamvinäger sås Jättegott var det och jag tror jag har receptet nånstans här i min blogg för jag har tillagat det en gång tidigare.



I vilket fall som helst så började vi prata om tatueringar och jeppe hade tydligen träffat på Ibre ute på gården så sagt och gjort vi gick hem till honom och fick oss varsen tatto, jag valda på insidan av handleden mitt rommerska stjärntecken  cancer,kräfta= 69 och ja även jeppe valda samma plats och romerska för hans tecken som är Vågen, det gjorde lite ont men ändå inte så som jag hade förväntat mig.


här är min, men den ser bättre ut i verkligheten.


och här håller han på att fylla i Jeppes som oxå blev himmla fin! *libra* heter hans

Hmmm..vart ska man nu välja nästa gång ;)) skulle faktist vilja ha en nere på ankeln men vad vet jag inte ännu!

Becky ville oxå jättegärna ha en men jeppe hade inte råd till två st.

Nu ska jag ta och plocka undan här lite, sov ganska länge idag!


Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja du... när jag gjorde min första så sa jag: EN, ska bara ha en..icke fler.

men... suget efter en till fanns..och nummer två gjordes.

Nu har jag två till som jag vill göra... En med tre hjärtan och sen en med A och V " i varandra". Vilket står för både mina söner och min "barndom". Min pappa var lagledare i en fotbollsklubb som hade detta signum... En dag.

Hjärtan vill ha på samma kroppsdel som du har ditt... men är lite rädd för att dte ska göra ont... men..hm...Jag har nog varit med om värre saker.. hi hi hi

Får se som sagt..

Kram på daaaaj

2010-07-26 @ 12:56:46
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0