Mina nya flipflopp

fyyyy fabian va HOTT!!! riktigt riktigt varmt är det, lite av den där kvava sommarvärmen, som om det ligger åska i luften? Jag har kört bil halva dagen känns det som och jag VERKLIGEN HATAR att köra när det är så här varmt ute..kvittar om man har fönsterna nere :((
Fick tag på en data till Denise och mig på El Giganten för 4000 riksdaler så nu e jag fattig som en kyrkråtta typ.
Vi var inom coop forum oxå jag o Denise och där kunde jag bara inte motstå dessa söta flipfloppen


 



Jättefina, Ursköna och det bästa av allt...halva priset!! Vilken tur jag har eftersom jag faktist kollade in dom förra veckan när jag var där!

Idag orkar man nästan ingenting så varmt det är, precis hällt nytt svalt vatten i tunnan så det blir ett dopp i den snart!
Danny och Curt håller på att installera en ny grill som danny har vart iväg o köpt så även den får väl testas ikväll.
Men nu svalka MÅSTE HA SVALKA!!!


Kommentarer
Postat av: jayne

Söta och tuffa...fräcka!!! Jag har också köpt skor idag!!!

Ja, det ÄR varmt... hot hot och därför ska vi äta..HOT dogs... ha ha ha Olika smaker på korvarna... tillbehör.. och en stor stark kall god ÖL ... yes.

Du har rätt...semestern har inte börjat ÄN... hi hi hi

Vad var det för dator?? Laptop eller stationär???

2010-07-10 @ 18:01:19
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0