Muspuskväll

Nä nu blir det slökväll här hemma, det Regnar ute, jag har tänt lite lampor och nu tycker jag att det  kan kännas skönt att krypa upp i min fåtölj och bara mysa resten av kvällen, Middag blev köbepizza och jag har fått hem två filmer från www.lovefilm.se  OCH jag är LEDIG IMORGON, så jag kan ju sitta uppe lite längre :))

Pizzan




Filmerna som blir *kväll*




OCH




Har ingen aning om vad det är för filmer men lovar att berätta om de är bra eller dåliga!

NOW FOOD AND MOVIE!!



Kommentarer
Postat av: Jayne

Farsan har jag sett och den var ok, hur var den andre filmen???

Hoppas du fick en MUSIG afton...jobbar du helgen nu då....????

2010-07-30 @ 09:37:43
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0