regn o åska

Tjabba!!
Njaaa..jag hade ju inte helt rätt imorse när det gäller vädret för det var ju inte så man kunde vara ute och sola precis!! Rätt vad det var så blev himmlen jättemörk och man fattade att det skulle komma in lite regn och ev åska...Brrrr...jag som e livrädd för åska men som tur var så kom Lisette hem precis innan det började så jag hade henne som sällskap :)) Kom ju inte så jättemycket åska men ändå.
Dagen har annars gått i lugnets tecken, har kännt mig ganska trött idag så det har varit skönt att bara slappa.
Jag började förbereda middagen ganska tidigt så sen var det bara till att lägga den marinerade fläskfilen på grillen och slänga in bakpotatisarna i ugnen och det var superbt gott med bakad potatis *MUMMA*



Dagens middag i all sin enkelhet! :))

Nu väntar jag snart hem Denise och när hon är hemma ska dörrarna stängas för kvällen och jag ska krypa upp i min fåtölj och titta på Tv ( om där nu finns nåt?? )

SER FRAM EMOT EN SOOOOLLLLIIIG DAG IMORGON!

pösski o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0