strand eller ej?




solen strålar från en klarblå himmel även idag och redan klockan 8 när jag var ute med Felix så kände jag hur varmt det kommer bli under dagen...HÄÄÄÄÄRLIGT!!!
Denise och jag skulle till klagshamn men jag känner att jag behöver vila mig från solen lite så ska föreslå henne att vi tar klagshamn imorgon istället och ev hittar på nåt annat idag?
Hoppas hon inte blir sur på mig!! :))
Eller Hmmm...kanske ska jag gå upp och väcka henne i alla fall och komma iväg och stanna ett par timmar?
För idag blir det HOT!!! och man behöver nog vara i närheten av sjön!
Vi får väl se hur det blir!!


Kommentarer
Postat av: jayne

HUR blev det???? Klagshamn är fint att bada på, tycker jag. Lugnt och ja... bra. Vi var alltid där när sönerna var mindre och ville åka och bada. Idag vägrar de... får se OM jag får med dem åtminstone vid ett tillfälle i år...hmmmm

Kram

2010-07-05 @ 20:51:01
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0