svarte i Ystad!

Idag blev det stranden och då körde vi ner till en strand som heter Svarte i Ystad, Denise som berättade att det var en himmla fin strand så vi trodde på henne och körde dit, även Elin var med så vi köpte lite bullar och kex med oss.
Och jo stranden var fin och där var heller inte så fullproppat med folk som det oftast annars är på stränderna en varm sommardag.
Jag badade två gånger och vattnet var riktigt kallt men skönt när man väl doppat sig, så dit kan jag mycket väl tänka mig att åka fler gånger för att sola och bada.

Är ganska trött i mina ögon idag men det är väl för att man är ute i solen hela dagen, solen tar ju rätt hårt på en ändå, även om jag nu Älskar den! :))
kommer nog sova gott inatt i alla fall!








Nu ska jag sätta mig och koppla av lite framför tv:n kanske slummra till en stund?


Kommentarer
Postat av: jayne

Ja..solen är härlig men den tar på krafterna..helt klart. Men det är å andra sidan också skönt.. att få vara rikitgt trött....

Svarte har jag hört talas om men aldrig varit där, får kanske prova det jag med i sommar!!!

Kram på dej

2010-07-04 @ 21:57:09
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0