härliga köpenhamn!

Det var en trevlig liten tur till Köpenhamn, Lisette och Christoffer följde oxå med men Denise valde att vara hemma med bästisen Elin!
Vi var inne om på Bilka där vi handlade lite vin och lite goda ciderdrycker, sen körde vi in mot centrum där vi parkerade bilen och sedan promenerade vi upp mot ströget och my gud vad mycket folk det var överallt!!
Jag gillar verkligen Köpenhamn, full av liv och rörelse hela tiden, och mycket roliga folk att titta på :))
Vi tog oss en liten fika...eller Hmmm...liten o liten...det var en STOOOOR pizza som man knappt orkade äta upp!
Min var i alla fall Jättegod med 4 olika fyllningar.

JÄTTEHÄRLIGT HAR DET VARIT!!

och här lite pics


utsikt från Bilen!

 

 



Lisette står och begrundar alla goda viner! :))


på väg upp mot ströget!

 



Lisette, jag och Danny precis innan ströget-gatan




en *TYPISK* ströget figur ;))




Här sitter vi och ska fika på en Italiensk pizzeria!


Den kalla goda ölen som kom in ganska långt innan pizzan kom :))

 



Min goda pizza som bestod av champinjoner, skinka, oliver, och kronärtskocka *MUMMA*

Ja det var en skön tur så detta kan man helt klart göra fler gånger, men nästa gång kan man ju ta pågatåget dit och kanske stanna lite längre.

Nu ska jag steka lite korv...ungdomarna är hungriga...själv e jag proppmätt ännu efter den maffiga pizzan men vad gör man inte för ungdomarna???


Kommentarer
Postat av: Lisette

ja du kan ta bort ansiktet på dig men inte på mig din jäkel hahahahahahha

2010-07-10 @ 00:34:28
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: annette

men du var söt gumman!!

2010-07-10 @ 07:37:18
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0