vill inte...vill inte...vill inte!!

Vill verkligen gå och lägga mig i tid men ändå vill jag inte!! för gör jag det och somnar så är det ju helt plötsligt morgon innan jag ens hunnit blinka och all min fritid e som bortblåst!! Icsh...vill inte ens tänka på det!
Att det ska vara så här jobbigt att ha semester?? Hmmm...kan inte minnas att det var så jobbigt de andra åren men det är kanske med åldern ( som med allt annat ) som ångesten växer???
Kanske lika bra att stanna uppe hela natten? så är man i alla fall vaken när klockan ringer halv 5,slippa känna det där TVÅNGET att man MÅSTE stiga upp!! för det är ju det som är det jobbiga!

jaja...ska ut med hunden nu sista rundan sen lutar det nog ändå åt *kudd-hållet*

kram o gonatt!






Kommentarer
Postat av: Jayne

Usch ja... Jag hoppas du fick lite sömn... de där första dagarna är vad de är...

Jag kan denna semester känna stress..känns som dte snart är slut... och det vill jag inte... men jag har haft en av fyra veckor så... men usch usch....



ha dte gott...och sov nu gott i natt

2010-07-19 @ 23:25:02
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0