Badtunna hiss el diss?

Vaknade av att solen sken rätt på mitt ansiktet...Mmmm..vände mig om och tänke **WOOOW lika fint väder idag*

sen försökte jag somna om men det funkade inte så bra, var väl rädd innerst inne att jag kanske skulle sova lika länge som igår och missa halva dagen typ! Så nu har jag nyss satt på lite kaffe och sitter här med Tordagens första kopp :)) solen har inte hittat fram till trädgården ännu så det är lite kallt att sitta där ute och dricka kaffe. Men när den väl har hittat dit så ska jag tillbringa hela dagen där ute! NICE!!!

FÖRRESTEN HAR NI HÖRT!!
Danny har nu beställt en badtunna som ska installeras i vår liiiiila trädgård..vansinnigt,vansinnigt Tycker jag eftersom jag bara tror att det är *en nyhetens pryl* typ...jag tror inte att den kommer bli så mycket använd på vintern som han säger! I alla fall inte utav mig!! Han däremot tror att det är livskvalite?? Hmmm...vad kan det vara för nåt livskvalite i en sån? finns väl sååå mycket annat som man kan göra till sin livskvalite istället?

Men vi får väl se!!! jag tror jag får rätt i att den bara kommer stå där till slut och typ ruttna upp!!  Ok att det kanske kan vara skönt på sommaren att gå ner och sätta sig i en sån när det är sådär härligt varmt som det var igår,,,men på VINTERN??? Brrrrrrr.....NÄ TACK!!

Ja baljan kommer på Onsdag nästa vecka och ikväll ska han börja bygga ett trädäck där tunnan ska stå på

Hujeda mig säger jag bara!!!



så här ser den ut typ!

VAD TYCKER DU?
BADTUNNA ELLER EJ?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nä håller med dig.Skönare att ta till stranden. O fy på vintern (Eller han ska göra Bastu med) Kram Mamma

2010-06-17 @ 17:59:57
Postat av: Petra

hemma hos oss har också önskan om badtunna diskuterats men jag säger som dig.. hur länge varar intresset.. hade jag fått den gratis så kanske heheh

2010-06-17 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0