en hård helg!

Ja denna helgen har varit ganska tuff, först var det student i Fredags och sen i Lördags blev det grillat hemma hos Curt och Linda + att vi gick upp till bykrogen så igår var man bara HELT SLUT I PLANETEN! :)) låg på soffan hela dagen och orkade inte ta för mig någonting!
En dag e ok att festa men två dagar i sträck kan bli lite för mycket,,i alla fall för min del!

Rebeckas student var i alla fall trevlig och god mat bjöd de på.



På utsparken i Landskrona







Hon fick många fina presenter och hon verkade bli glad för klockan som vi gav henne :)
Nu får vi bara hoppas på att hon snart kan hitta sig ett jobb oxå!!

Jaha, detta är första dagen på min semester, känns så skönt och vädret ser ju ut att vara hyffsat bra idag, solen visar sig mellan molnen och känns liiiiite kyligt i luften men klockan är ju oxå bara halv 9, så det blir kanske varmare under dagen?
Idag måste jag köra ut och handla, här finns absolut ingenting hemma..kylern gapar stort efter lite mat *L*
Denise ska jag snart in och väcka, hon börjar sommarskola idag så för hennes del blir det full rulle hela lovet, först sommarskola i 4 veckor sen direkt efter det börjar hon jobba i 4 veckor! ja det skadar inte att känna på lite av vuxenlivet! :))

Nu ska jag försöka leta fram lite frukost.

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0