Fredag,Skolavslutning,och Student

Ja många saker på en och samma dag!
Idag går som sagt Denise ut åttan och nu har hon bara ett år kvar i högstadiet, ett år som måste bli full av allvar och skötsamhet! Åttan har ju lixom varit lite si och så på den fronten trots MYCKET TJAT!
Jag tycker alltid att det är en speciell känsla just den dagen det är skolavslutning, och varje år har jag haft som tradition att göra plättor till dom som serverades med glass och jordgubbar!!
Detta året blir det inte så eftersom vi även ska iväg på studentfest så jag hinner helt enkelt inte!

Vädret är som vanligt just denna dagen!!
muligt med lite regn i mellanåt.
ingen sol inom räckhåll!
SYND!!


Två fina tjejer på väg till skolans sista dag!

Det blev inte någon av de två klänningarna som jag kämpade med igår, utan det blev Lisettes gamla studentklänning!

 

Nu ska jag gå och fixa till mig..ska ju iväg så fort Danny kommit hem och ducshat!

 

HA EN BRA FREDAG






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0