god morgon Tisdag!

Sitter just nu och äter frukost!




ja inte för att jag vaknat sent eller så! det är bara det att jag måste vara uppe en timme eller två innan jag kan äta på morgonen.
Jag vaknade faktist ganska tidigt idag av att Felix FLÖÖG ner för trappan och jag tyckte att jag hörde konstiga ljud där nere?? Även smulan gick och morrade...Hmmm...det var knappt att jag vågade mig nerför trappan..men jag tog mod till mig och gick så sakta, men jag kunde inte se nånting, däremot så var både hund och katt ganska intresserade av vad som fanns bakom frysen i uterummet?
Antingen är det en främmande katt som har kommit in genom kattluckan eller oxå kan det ha varit en mus eller råtta? lite läskigt är det i alla fall och jag har inte vågat mig fram för att kolla bakom frysen! FEG SOM JAG E IBLAND. :))

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på? vädret är ju inget vidare så sola kan man ju inte göra, kanske jag tar mig en tur till Ikea som jag kände för igår? Vi får väl se under dagen? Imorgon sägs det bli fint väder åtminstone och då ska jag ligga o sola heeeeela dagen!

Nu ska jag ta och städa undan lite här hemma, tömma diskmaskinen och hänga upp en maskin tvätt!
HAR MAN INTE JOBB SÅ GÖR MAN SIG LITE JOBB :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0