Ja se det regnar,ja se det regnar..

Oj..Oj..Oj...vad det vräker ner utanför fönstret :(( jaha, så har då det dåliga vädret kommit till skåne igen..men man får väl vara glad åt de dagarna man haft fint men ändå kan jag inte låta bli att klaga lite, jag tror ärligt att det inte kommer bli nån vidare bra sommar detta året, i alla fall inte under min semester..det kommer väl sen när man börjar jobba igen? Isåfall e det ju min vanliga Otur!! men jag ska försöka att njuta av min semester ändå..måste bara det helt enkelt!
MÅNDAG,TISDAG,TORSDAG woow...men känns som en evighet ändå :)) ja så är det ju när man längtar efter något riktigt mycket..då känns det som år trots att det bara är ett fåtal dagar kvar.
Nu ska jag gå och fixa till mig för att bege mig till jobbet första dagen av tre :)
hoppas ni alla har en bra dag med eller utan regn!

pösski

Kommentarer
Postat av: jayne

sol sol sooool...vill ha SOL igen. Ja..jag blir också lite gnällig...bläää... Jag menar det har liksom inte varit liiite regn idag...hmmm.

NÅ....man får försöka göra det bästa av situationen...som sagt.

Hopaps du får en bra sista veckan på jobb..själv ska jag jobba hela din semester... sen är det min tur.

2010-06-07 @ 19:56:19
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0