ny dag!

godmorgon!
Har nästan nyss vaknat och ser att det är strålande sol även idag, man kan bara bli såå glad!!
Jag hade det bra på min dag igår, mamma kom hit och Jeppe kom hit så tack snälla, det enda som var lite jobbigt var att jag lyckades bli helt genomförkyld, men det släppte under kvällen efter att Lisette köpt nässpray till mig.
och idag känner jag mig frisk igen :)
Danny o Jeppe har stuckit ut för att fiska och förhoppningsvis får dom med sig lite Torsk hem?!
Själv ska jag städa undan här lite och tvätta upp..( går en massa handdukar nu när tunnan är här ) sen ska jag ut och fortsätta sola, jag bara ÄLSKAR att sola och bada!!
egentligen skulle jag nog vilja köra till stranden, men rätt vad det är så kanske dom ringer från sjön och ber att jag ska hämta dom så det är lika bra att stanna hemma om ifall.

Nu ska jag fixa lite frukost till mig, Lisette och Denise som båda två ligger och zzzz ännu *L*


Denna söta bukett fick jag av dottra Lisette igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0