På tal om...

Denises öga!!

till slut fick jag tag på sjukvårdsupplysningen, hon rådde mig att vänta till morgondagen eftersom läkarna inte skulle bli glada såvida det inte var en olycka i ögat?? Hmmm...
Ok jag fick rådet att lägga en kompress på ögat och spänna med ett bandage så att ögat skulle hålla sig stilla oxå skulle hon lägga sig i ett mörkt rum.

så jag gjorde som hon sa och till slut lyckades Denise somna och på morgonen kände hon sig bättre i ögat även om hon kände av det lite.

Idag är hon återställd i alla fall så jag är glad att vi slapp åka in och kanske sitta där i många timmar!!



Kommentarer
Postat av: jayne

BRA att det gick bra... men vilket svar...hmmm.

Imorgon ska det bli kanonfint väder ja... njuta njuta..njuuuuuta står på schemat.

2010-06-26 @ 22:50:31
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0