solen är borta igen!!

Idag vaknade man INTE av att solen sken in genom fönstret :(( vaknade tidigt mest för att katten kom upp och skulle kela lite, upptäckte en fästing på henne och fick gå ner med henne till Danny som inte hade hunnit iväg så att han fick dra ut den, ( han brukar vara ganska duktig på det ) Sen var det ju inte lönt att gå och lägga sig igen, så jag satte på en maskin tvätt och gick upp och bäddade!
Idag får det bli en sån där *göra allt inomhus dag* sånt som man inte tar tag i när solen strålar.
Sen MÅSTE jag iväg och handla, väldigt tomt i kylskåpet...ja jag fick ju aldrig handlat sist som det behövdes, har lixom bara handlat för dagen och då tar allt slut lika fort.

Ja lika fort som solen kom, lika snabbt försvinner den...TRIST...TRIST...TRIST!!!
Kan den inte få lov att stanna en vecka på rad åtminstone? så att man hinner vänja sig vid den? inte lönt att ligga o lapa sol om den sen ändå bara ska försvinna, då hinner ju brännan lägga sig innan den kommer till nästa gång!

Enligt tidningen ska det bli fint väder i helgen, radion säger annat, datan säger sitt och vilket datt ska man egentligen tro på???

 

Jag tror mest att dom där molnen vill ställa till det för oss här nere på marken, dom vill ha makt över solen helt enkelt! :((

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0