22:16

Fläskpannkakan blev god, ja det kan man ju nästan aldrig misslyckas med :)


 

Denna dagen har varit helt underbar, så himmla varmt och skönt det har varit o jag tror snart att man kan hänga ut tvätten på torkning faktist *L* ja för solen den värmer ju verkligen!

Jag var en runda på B o W o där handlade jag mig lite smink, letade även efter kläder men hittade inte något som föll mig i smaken, så det blev inget där inte.

Har betalat mina räkningar idag och det känns jätteskönt att ha det avklarat.

Mina ögonbryn har blivit noppade idag av Denises kompis och jag måste säga att hon var SUPERDUKTIG!! så henne kommer jag att anlita fler gånger!! Fint blev det men känns lite konstigt när man ser sig i spegeln, ansiktet ser *mjukare* ut på nåt vis. Men Denise sa att det ser jättebra ut så man får väl lita på det :)

Nu e klockan lite över 10 o jag börjar känna mig trött,så nu ska jag faktist krypa in under täcket för att sova min s.k skönhetssömn *hehe*

Nu väntas en jobbehelg så det gäller att vara utvilad!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0