31 Mars 2010


Smulan ligger och myser i solen som lyckades titta fram under eftermiddagen, men phu vilket regnande det var imorsse, det var jobbigt att köra iväg eftersom jag har så dåliga torkarblad på min bil så det är något som jag måste skaffa nytt så fort som möjligt, i mellanåt såg man ingenting utan rutan var helt dimmig och full av vattenfläckar så Mmm..det var lite obehagligt att köra när man inte har full sikt!

Idag var det sista dagen på rehabutbildningen och nu känns det skönt att det är över, även om kursen i sig har varit lärorik och nyttig! Jag hade tänkt köra och handla efter kursen men jag var så trött i ögon och huvud att jag bestämde mig för att vänta till imorgon efter jobbet. Det tar på krafterna att sitta på kurs och inte kunna röra sig på det viset som man är van vid.
Nu ska man bara jobba tors o fred o sen är det äntligen dags att hålla påskledigt ända fram till Måndag :) ska bli helt underbart!


Kommentarer
Postat av: Jayne

SOL...hoppas vi får mycket av den varan nu i påsk! Jag vill kunna vara ut och bara mysa.

Själv jobbar jag idag till 17.30 och sen är jag ledig till tisdag klockan 6.30. Ska bli helt enkelt bara så UNDERBART.

2010-04-01 @ 09:06:20
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0