fredagkvällen

Ikväll sitter jag på Lisettes data och här känner jag mig helt enkelt inte hemma om man säger så, jag vill ju gärna lägga in bilder o annat men jag förstår mig inte på hur man fixar det på hennes data, ( hon har en mac ) och den är väldigt komplicerad!
Jaja...när jag kom hem idag vid halvfem tiden så satt fortfarande pappa o Ingrid kvar och de tyckte att köket var jättefint trotrs att det ju inte e helt klart ännu. Men i alla fall så hade de fått sina presenter och de verkade vara glada för dom så det känns ju alltid skönt.
Nästa gång jag har nåt jämt årtal i släkten så är det Mamma o Nisse som fyller 65 i Augusti. Alltiid lite jobbigt med de där jämna födelsedagarna eftersom alla förväntar sig så mycket mer!?

Hade beställt landgångar utav min kära svärson som var helt UNDERBART GODA så tack Christoffer!! kommer bli fler gånger vill jag lova! tog foto på den men som sagt så begriper jag mig inte på denna datan så dom fotona kommer imorgon.
Bara tanken på att man e ledig får mig att bli trött nästan *hehe* egentligen borde det vara tvärtom men nej....så här trött e jag varenda gång jag ska vara ledig på helgen!!!
Jag gläder mig i alla fall över att få sova ut imorgon och sen e det dags att åka hem till Tony o gratta honom, Peter hämtar upp mig och då kommer jag tala om för honom att på Måndag vill jag ha hem min bil igen, jag hade kunnat köra hela denna veckan egentligen för vägarna har varit torra och fina även om det har varit kallt!
Det är ju mest ifall det regnar som det kan bli sådär blixthalt som jag inte gillar.

Jaja...alla ni där ute får ha en fortsatt fin Fredagkväll för det ska jag försöka ha :))

Kommentarer
Postat av: Jayne

Victor har också en mac...så jag förstår vad du menar!!!! (dessa ungdomar vad de kan!!!)

Ja.. du födelsedagar är vad det är.



Till mina blanka tights ska jag ha ett par skor som det är lite klack på, inte skyhöga för då lär jag mest ramla omkull. ha ha ha ha...



Får väl be maken fotografera mig...när jag väl bestämt vad jag ska ha till... mer än skorna. ...



Ha en bra dag

2010-03-06 @ 08:59:23
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0