Godmorgon härliga Tisdag..

ja för visst ser det ut att bli en helt underbar dag, solen har äntligen lyckats bryta sig igenom molnen som har varit framme hela helgen och nu kan man bara hoppas på att den ger med sig lite av sin värme oxå ;)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag är ledig och jag ska nog bara vara hemma och ta det lugnt, kolla in en av filmerna som jag fick hem igår från www.lovefilm.se  bl a baksmällan.

ska försöka tvätta upp lite här oxå och ev ta tag i Denises garderob för hon har så mycket att det nog behöver rensas ut lite. 

I eftermiddag kan man kanske låta altandörren vara öppen så att vårsolen kan sippra in i köket, det är så skönt när man kan ha den öppen hela dagarna så Felix kan gå ut och in som han vill.

Nu ska jag ta och sätta in disken här sen får vi se vad som mer händer idag? Glad att solen e framme i alla fall ;))

 


Kommentarer
Postat av: Jayne

HÄRLIGT är det. Hoppas att den (solen) stannar hela påsken.

Vår Elvis har varit ute och luftat sig...bråkat med grannkatten... Jag fick ut och sära på dem. Sessa var tokig här inne...fräste och sprang runt... innan vi fattade vad som hände.

Hoppas du har njutit lite också av dagen inte bara jobbat på.

2010-03-30 @ 15:49:32
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0