idag är det..

Onsdag morgon och det känns som om denna veckan kommer att vara lång som ett ösregn, vet inte varför men just nu känns det så.
Idag har vi öppet hus på jobbet, inte för att jag kommer ha tid att vara närvarande så mycket ( måste ju sköta mina sysslor hos mina Vt ) men kul för de som kommer o hälsar på för de blir ju bjudna på smörgåstårta :)
Idag känner jag mig glad eftersom jag fick hem min bil igår, så idag blir det Brrrmm...Brrrumm...till jobb, Lite synd om Peter tyckte jag allt att det var igår när han lämnade över bilen till mig men det är ju trots allt MIN och nu är vägarna någerlunda fina så det är klart att jag vill ha den igen och han har ändå lånat den ganska länge!
Jag njöt av att få köra hem den igår i alla fall...KVICK SOM EN LÄRKA e den.
Pratade även med mamma igår, hon o Nisse har gått o skaffat sig en liten hund, ser himmla go ut på bild så jag måste bara dit på Fredag o titta på henne. Chii Chii heter hon.
Nä nu ska jag bege mig o jag önskar alla en bra Onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jayne

Oj en hund... va kul!!!!

Jag älskar mina katter, men när jag blir lite vuxnare så vill jag också ha en hund att ödlsa tid, kraft och massor av kärlek på!!!

Måste vara skönt med bilen igen, slippa bussarna och kunna ta sig var och när man vill.

Det är svårt att släppa.. sonen har ett projekt som vara klart nästa vecka. 7 sidor ska skrivas och han har inte börjat. Men skolan anser att han behöver inte mer stöd, vilket jag menar. Han är ju så flitig. Men sista projekten har vi slutfört hemma efter att jag tagit tag i det med honom. Klart att skolan då inte ser att han inte klarar det. såååååå

Men det gör ont.. vet hur stressad han kommer bli... usch. MEN

Tack för din omtanke!!!!

2010-03-12 @ 13:33:56
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0