Onsdag-morgon!



sitter här med en kopp kaffe och funderar hur jag ska lägga upp dagen?  Jag är ju ledig idag och vill få så mycket som möjligt gjort.
Funderar på att ta mig en tripp upp till MAS för att hälsa på farmor? men ska jag göra det nu på förmiddagen eller ska jag göra det på eftermiddagen? När kan hon vara som piggast tro?

Måste även hinna med att skura karmarna i hallen eftersom Danny är klar med målningen där och där ute ska jag införskaffa en stor eller två små skogarderober, men det tänker jag göra i helgen när jag är Ledig :))
Då kan man köra till Ikea i lugn o ro och gå o titta.
Danny ska ut och fiska i helgen och förhoppningsvis få mycket Torsk? så då passar jag på att fixa hallen, spika upp tavlor och gardiner o div saker.
Nu ska jag först få i mig lite frukost sen får vi se hur dagen utvecklar sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0