ett hjärta som blöder!


Här hemma råder det *BRUSTET HJÄRTA* idag och det gör ont även i mitt hjärta när jag ser min dotters tårar och ångestfyllda min, man vet inte riktigt hur man ska trösta, man kommer med en massa kloka ord och goda råd som nog bara låter patetiskt för en människa som redan är så ledsen.
Viktor har gjort slut med henne och denna gången verkar det vara på allvar?!! ja de har ju gjort slut innan oxå men sen dagen efter har de ändå blivit ihopa, nu har det gått flera dagar och han har Tom sagt till henne att han inte älskar henne längre, och nu tycker hon såklart att det känns tomt utan honom, inte så konstigt eftersom de umgåts dagligen i ett helt år...KLART ATT SAKNADEN OCH TOMHETEN INFINNER SIG med jämna mellanrum då.
Men som jag försökt förklara för henne...att jovisst kommer det göra ont en tid framöver men att förr eller senare kommer hon att komma över honom.

Idag fick hon även reda på utav en ev hans kompisar att han har kallat henne en massa fula ord, så hon känner sig såklart även kränkt över hans ord och hans beteende, ( nästan så att man själv blir förbannad )
Sen har hon även fått reda på att han *redan* har träffat en annan tjej och där sjönk ju hennes självkänsla ända ner i fotsulorna. :(

Man kommer så väl ihåg när man själv var ung och man blev dumpad...HERREGUD HELA VÄRLDEN GICK JU UNDER OCH MAN VISSTE INTE HUR MAN SKULLE HANTERA SMÄRTAN!, därför e det bra att kunna leva sig in i smärtan som hon just nu känner! Tycker så synd om henne men tiden får ha sin gång helt enkelt!

 

Jaja, nu ska jag gå o ta mig en ducsh efter lördagens arbete, ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0