MÅNDAG

MÅNDAG och de flestas våndedag eftersom det är första dagen på en hel LÅÅNG VECKA! för mig har dagen varit bra, vi hade APT och jag fick sagt mitt med ett stolt huvud, jag brukar annars inte säga så mcket på dessa mötena men idag kände jag att jag helt enkelt var tvungen, dels för mig själv men oxå dels för att stötta min kollega då vi har samma problem i jobbet. KÄNNS BRA....känns faktist FRUKTANSVÄRT BRA! att för en gångs skull våga säga ifrån, visst var det jobbigt men NU känns det bara skönt!  Ingen av mina kolleger var nog heller inte beredd på att jag skulle säga ifrån eftersom jag oftast låter andra sköta snacket MEN sen e jag oxå en människa som låter ALLT gå till en viss gräns och när DEN GRÄNSEN ÄR NÅDD tjaaa....då säger denna kvinna ifrån och just den gränsen var nådd idag!!!  Jag blev oxå HIMMLA rörd idag när Britt nästan ställde sig upp för att gratulera Lisette till fast anställning!!! FATTA......MIN DOTTER HAR FÅTT FAST TJÄNST!!!!!! hon började skratta o sen gråta o gick o kramade om Britt....JAG mitt dumma nöt kunde inte hålla tillbaka tårarna i ögona när jag såg att Lisette blev sååå glad!! Hmmmm...*KALLAS DET MODERSKÄRLEK*???  när man ser att sin dotter blir lycklig? JAPP JAG TROR DET...det var det jag kännde i alla fall :))  och just nu e jag bara sååå glad för Lisettes skull!

NU BÖRJAR SPÅRLÖST O DET MÅSTE MAN BARA SE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0