Visst....

har man kunnat ha altanen öppen idag *L* och det är så skönt!!


Vädret har verkligen varit TOPPEN idag trots att det har blåst en del, men solen har hållt sig framme och det gör ju att det blir ganska varmt i uterummet, så japp jag har haft altanen öppen hela dagen precis som jag ville.
Idag har jag städat ovanvåningen och tvättat upp tre maskiner, längtar tills man kan börja hänga tvätten där ute,det luktar så gott när det får torka utomhus :)
Japp nu börjar påsken närma sig och hoppas..hoppas...hoppas att vädret håller i sig tills dess!
Jag kommer inte ihåg hur vädret var förra påsken men jag vet att det brukar vara lite omväxlande i April månad.
Vi får väl se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0