1 Maj

Jag gick och la mig vid 12-tiden inatt  och vaknade tidigt imorse av att Lisette studsar upp i vår säng och börjar busa, Danny tyckte det var jättekul och de bara skrattade, jag var lite mer frånvarande.  Tösen hade nog fått en och annan öl för mycket i sig igår när hon var ute med Anna och Christoffer efter jobbet :))  Förstår inte hur hon orkar gå ut när hon ska jobba dagen efter men man var väl likadan själv i hennes ålder *hihi* jaja...jag väckte henne halv 11 ( hon börjar 12 i vanliga fall ) men hon hade bytat det till klockan 15 så nu får hon ju sova ruset av sig någon timme till!

Christoffer däremot skulle börja jobba redan halv 9 så han har inte fått många timmars sömn..stackars svärson!  Klockan var ju ändå halv 5 när de kom hem och hon började busa. Ska bli kul att se hur hon mår när hon vaknar *L*

Jaja..nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag, kanske ta bilen och köra ut och handla lite, eller kanske bara vara hemma och småpyssla i hemmet..jag behöver ju inte stressa livet av mig bara för att jag nu råkar vara LEDIG ;)) har ju både söndag och Måndag på mig att hitta på saker.
Ska i alla fall börja med att få i mig lite frukost och därefter får jag se vad jag hittar på.


Kommentarer
Postat av: Jayne

Hu...ja... Minns när man också orkade gå ut och festa både fredag och lördag.... HJÄLP... hi hi hi hi

Idag orkar man knappt en av kvällarna.. ha ha ha ha.

Kom hon upp..PIGG???



Vad blev det av dagen för dig? Vi var iväg och shoppade loss lite, härligt...bara låta pengarna rulla...hmmmmm... hmmm.



Ha det myspys

2010-05-01 @ 18:27:15
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: CARRLessie28

There are a lot of <a href="http://topdissertations.com">dissertation</a> and <a href="http://topdissertations.com">thesis service</a> but your smashing outcome connecting with this good topic. Moreover, to get know more you should buy the model dissertation.

2012-07-19 @ 16:35:55
URL: http://topdissertations.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0