BLÅS-TISDAG

godmorgon blåsiga Tisdag!!

Ja usch vilket väder,,blåser och inslag av regn och det ser verkligen höstlikt ut trots att träden är gröna och i full blom ..sommar var är du???

Jag sitter här med en go kopp kaffe för det såg jag i alla fall till att skaffa hem redan igårkväll, inte kul att stiga upp utan att få en kopp kaffe i kroppen.

Jag var tvungen att stiga upp i någerlunda tid ändå eftersom jag skulle väcka Denise inför skolan, det var svårt och vi blev arga på varandra så nu har jag bestämt mig för att det får vara slut med data för henne på kvällarna, jag har lixom ingen kontroll på hur länge hon annars sitter uppe eftersom jag själv går och lägger mig och somnar.

Och detta året ska hon ju sommarjobba i 4 veckor o då börjar hon redan klocken 7:00 så där gäller det verkligen att hon hamnar i säng i tid!! annars kommer det aldrig att funka, jag ska ta och snacka allvar med henne i eftermiddag om detta med att komma i tid till skola och jobb...att hon måste lära sig ta lite mer ansvar, vi har ju såklart pratat allvar med henne många gånger innan men ibland är det som om det går in genom ena örat och ut genom det andra.

Idag har jag lite att fixa med, jag har tagit fram färs från frysen så nu ska jag bara hitta nåt att göra med den, sen ska jag ta Felle på en blåsrunda och sen köra iväg och storhandla eftersom kylen gapar stort efter mat...mat...MAT....


ska bli skönt att få hem lite mat igen :))

HEJ SÅ LÄNGE!!! <3




Kommentarer
Postat av: DotsonRosanne35

Do you guess it is expensive to utilize <a href="http://linksexperts.com">forum profiles services</a>? However, it can be more expensive if you try to make your optimization work by your own!

2012-07-08 @ 19:38:44
URL: http://www.linksexperts.com
Postat av: freelance writing

If you are students who are not able to handle their school homework by their own then trained freelance writing 4writers.net is available for you on this online soutce!

2012-07-19 @ 22:00:54
URL: http://4writers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0