hemma från shoppingrundan!

Hemma igen och visst gjorde jag mig lite fynd :)) Jag var på Emmaus och kollade lite, det är JÄTTELÄNGESEN jag var där och det var ganska kul att gå där och titta.
köpte mig en fin sommarklänning, en kjol, en scarfs, och ett par linnebyxor, svarta fina tallrikar och tre små glasskålar.


     

 

Sen körde jag till Ica Maxi ute vid Toftanäs och där fick jag tag på den berömda kondenserade mjölken som jag köpte och har satt på kokning nu *HEHE* ja jag ger mig inte förrän jag får min toffefe!!

var även inom blomsterlandet och där köpte jag bara en fjäril till Lisettes rum ( hon älskar fjärilar)

 

 jÄTTESÖT ÄR DEN!

 

Och nu håller jag på med middagen här hemma, höll på att kräkas när jag rensade köttet från hinnor o dyl men vad gör man inte för att få lite go mat i magen ;))

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jasså du har vatt på Emmaus o sen på Toftanäs. Var där inga bromsar på bilen för du måste ju ha kört förbi huset o komma in o hälsa på oss 3.

Ha de bra kram Mamma

2010-05-03 @ 16:43:22
Postat av: annette

Hej Lilla mamma!!!



hade faktist planerna på att åka inom er när jag stack iväg imorsse, men när jag sen kom från Emmaus så var gatan full med bilar.

Sen hade det faktist varit kul om du/ni oxå kunde höra av er, slå en pling eller nåt???

jag ringde innan men ingen hemma, kanske i trelleborg?



kram på er alla tre!

2010-05-03 @ 18:05:25
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: lisette

tack mamma för fjärilen, den va otroligt söt! kund einte hänga upp dne i klämman dock men den fick en plats på hyllan så man ser den :D

2010-05-04 @ 01:38:22
URL: http://lindhekepp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0